Zgłoszenia grupowe
Aby zapisać grupę na konferencję Co zrobić, żeby stopnie nie były celem edukacji? zaplanowaną na 7 listopada 2020:
INSTYTUCJE PUBLICZNE
1. Jeśli jesteś instytucją i płacisz ze środków publicznych, najpierw wypełnij oświadczenie o środkach publicznych (ściągnij załącznik), co pozwoli nam wystawić fakturę bez VAT.
2. Wypełnij listę uczestników. Szablon pliku, który akceptujemy znajdziesz tutaj.
3. Następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy i wybierz opcję płatności "Faktura z odroczonym terminem płatności". Do zgłoszenia dołącz skan podpisanego oświadczenia o środkach publicznych (bez tego nie jesteśmy w stanie wystawić faktury) oraz listę uczestników (bez niej nie utworzymy niezbędnych dostepów).
CO DALEJ?
Jak tylko otrzymamy Twoje zgłoszenie wraz z wypełnionym oświadczeniem oraz listą uczestników, wystawimy i prześlemy mailem fakturę z 14-dniowym terminem płatności.
Będziemy też sukcesywnie tworzyć dla Was konta dostępowe. Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń, to może potrwać do ostatniego dnia przed konferencją, prosimy o cierpliwość. Jeśli nie otrzymasz linka z dostępem do platformy do piątku, 6 listopada do godz. 18:00, prześlij nam maila, a my sprawdzimy status z dostawcą platformy.
Dostęp do nagrań będzie w dokładnie tym samym miejscu co sama konferencja. Ten sam link, który otrzymasz mailem z platformy Meeting15.com pozwoli Ci oglądać wystąpienia na żywo, a po konferencji - nagrania tychże wystąpień przez 10 dni.
Dostęp do nagrań ograniczony jest prawami autorskimi i umowami z Prelegentami do 10 dni. Nie ma możliwości wydłużenia tego czasu. Nie będziemy mogli rozpatrzyć żadnej takiej prośby pozytywnie, toteż prosimy o skorzystanie z dostępu w wyznaczonym czasie.
INSTYTUCJE NIEPUBLICZNE
Jeśli jesteś instytucją prywatną i nie operujesz środkami publicznymi oraz nie potrzebujesz faktury z odroczonym terminem płatności:
1. Dokonaj wpłaty za wybrany pakiet (cennik znajdziesz tutaj) na poniższy rachunek:
Edukatorium Marzena Żylińska
ul. Storczykowa 4
87-134 Stary Toruń
mBank: 64 1140 2004 0000 3102 7601 0140
2. Wypełnij listę uczestników - tu znajdziesz szablon. Nie akceptujemy innych plików niż excel.
3. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i dołącz do niego potwierdzenie przelewu oraz listę uczestników. Jeśli nie możesz wygenerować potwierdzenia przelewu, ale przelew został zlecony z konta instytucji, prześlij nam samo zgłoszenie, my dopasujemy je do wpłaty. NIE WYPEŁNIAJ FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO BEZ WYKONANIA WPŁATY.
WAŻNE!
Co dalej? Będziemy sukcesywnie rejestrować wpłaty i tworzyć dla Was konta dostępowe. Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń, to może potrwać do ostatniego dnia przed konferencją, prosimy o cierpliwość. Jeśli nie otrzymasz linka z dostępem do platformy do piątku, 6 listopada do godz. 18:00, prześlij nam maila, a my sprawdzimy status z dostawcą platformy.
Dostęp do nagrań będzie w dokładnie tym samym miejscu co sama konferencja. Ten sam link, który otrzymasz mailem z platformy Meeting15.com pozwoli Ci oglądać wystąpienia na żywo, a po konferencji - nagrania tychże wystąpień przez 10 dni.
Dostęp do nagrań ograniczony jest prawami autorskimi i umowami z Prelegentami do 10 dni. Nie ma możliwości wydłużenia tego czasu. Nie będziemy mogli rozpatrzyć żadnej takiej prośby pozytywnie, toteż prosimy o skorzystanie z dostępu w wyznaczonym czasie.
Media Społecznościowe
Fundacja Budząca się Szkoła
ul. Storczykowa 4
87-134 Stary Toruń
NIP 8792711145
KRS 0000776838
REGON 382841284